A VERODOC egy internetes dokumentumkezelő felület. Privát tér, amely a hatékony kommunikációt támogatja, és egy egyedi együttműködési felületet biztosít, ezzel segítve a közös munkát és megkönnyítve a hivatalos ügyek intézését.
A VERODOC hozzájárul és hatékonyan segíti a távmunkát. Bárhonnan, bármikor, bármilyen készülékről elérhető.
A VERODOC rendszerében minden tevékenység naplózva van, és így minden cselekmény jól nyomon követhető. A rendszerből határozatok és egyéb jogi dokumentumok is megoszthatóak ügyfelekkel és munkatársakkal, így a Napló fájlban pontosan látni lehet, hogy ezek kézbesítése sikeres volt-e, és a címzett megnyitotta-e.
MODULOK ÉS FUNKCIÓK
![]()
Dokumentumtár
Fájlok biztonságos tárolására szolgáló felület, ahol Ön tárolhat, letölthet, megoszthat fájlt, vagy mappát, ezzel megkönnyítve munkáját és hivatalos ügyeinek intézését. Adatállománya elérhető bárhol, bármikor és bármilyen online eszközről.
![]()
Kapcsolattár
Könnyedén felviheti, kikeresheti, vagy módosíthatja kapcsolattárába névjegyeit. A Verodoc kapcsolattára nagyban segíti a kapcsolattartást partnereivel és ügyfeleivel. Adatállománya elérhető bárhol, bármikor és bármilyen online eszközről.
![]()
Office funkció
A Dokumentumtárba feltöltött dokumentumait az Office funkciónak köszönhetően a Verodoc rendszerén belül is szerkeszteni tudja. Így nem kell a fájlokat külön letöltenie számítógépére, hogy a módosított dokumentumot visszatöltse és elérhetővé tegye ügyfelei és munkatársai részére.
Ügyfél: saját fejlesztésű szoftver
Technológiák: Docker, Laravel, Linux Szerver, PHP 7.3, Apache2, UI/UX design
Átadás: 2020



