A VERODOC egy internetes dokumentumkezelő felület. Privát tér, amely a hatékony kommunikációt támogatja, és egy egyedi együttműködési felületet biztosít, ezzel segítve a közös munkát és megkönnyítve a hivatalos ügyek intézését.
A VERODOC hozzájárul és hatékonyan segíti a távmunkát. Bárhonnan, bármikor, bármilyen készülékről elérhető.
A VERODOC rendszerében minden tevékenység naplózva van, és így minden cselekmény jól nyomon követhető. A rendszerből határozatok és egyéb jogi dokumentumok is megoszthatóak ügyfelekkel és munkatársakkal, így a Napló fájlban pontosan látni lehet, hogy ezek kézbesítése sikeres volt-e, és a címzett megnyitotta-e.
MODULOK ÉS FUNKCIÓK
Dokumentumtár
Fájlok biztonságos tárolására szolgáló felület, ahol Ön tárolhat, letölthet, megoszthat fájlt, vagy mappát, ezzel megkönnyítve munkáját és hivatalos ügyeinek intézését. Adatállománya elérhető bárhol, bármikor és bármilyen online eszközről.
Kapcsolattár
Könnyedén felviheti, kikeresheti, vagy módosíthatja kapcsolattárába névjegyeit. A Verodoc kapcsolattára nagyban segíti a kapcsolattartást partnereivel és ügyfeleivel. Adatállománya elérhető bárhol, bármikor és bármilyen online eszközről.
Office funkció
A Dokumentumtárba feltöltött dokumentumait az Office funkciónak köszönhetően a Verodoc rendszerén belül is szerkeszteni tudja. Így nem kell a fájlokat külön letöltenie számítógépére, hogy a módosított dokumentumot visszatöltse és elérhetővé tegye ügyfelei és munkatársai részére.
Ügyfél: saját fejlesztésű szoftver
Technológiák: Docker, Laravel, Linux Szerver, PHP 7.3, Apache2, UI/UX design
Átadás: 2020